wherever you will go

Hejj!
Förlåt att ja inte har uppdatrerat.. Men de har ju inte Elin heller?!
Iaf.. Idag har jag ätit lunch med pappa och hans jobbarkompis (: Sen åkte vi till pappas jobb så satt jag och chatta med Anahita och Marcus där! Sen åkte vi och hämta syrran och brorsan och sånt. Sen åkte vi hem och så har ja typ suttit och chattat sen dess (kom hem typ 15.30 elr nåt)
Ikväll ska jag inte göra nåt spc.. Imorgon blir de väl hemma med familjen, eftersom d är röd dag^^ Sen på fredag blir d kompis ;))
Aja Elin?! Ska vi fortsätta blogga här eller? Du bloggar aldrig? (min anledning till att jag inte bloggat är att ja inte har haft nån data och varit med mina kusiner, va e din?)

funkar inte att ladda upp bild.. :s

ps.. EXAKT 100 inlägg nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0